Mejar Ustaz Noorismail Hj Omar Al-Kuszani Selamat Datang Ke Blog Ini. Blog masih dalam pembikinan Selamat Melayarinya. Anda boleh bagi pandangan di Buku Tamu. Terima Kasih

Saturday, March 2, 2013

Tahniah, Warga SK Pinang Tunggal












3 Mac 2013 : Sekolah Kebangsaan Pinang Tunggal sekali lagi mencipta sejarah apabila berjaya menjadi johan bagi Pertandingan Hoki kategori lelaki dan perempuan yang berlansung di Padang Hoki Majlis Perbandaran Sungai Petani yang diadadakan pada 28 feb hingga 2 Mac. Tahniah pada semua jurulatih dan guru yang telah melatih pasukan hoki sekolah. Sesungguhnya kejayaan ini memberi makna kepada semua warga SK Pinang Tunggal. Tahniah pada Cikgu Azmi. Jasamu di kenang.

Pada minggu yang lalu juga, Pasukan Bola Jaring sekolah juga menjadi Johan Daerah Kuala Muda/ Yan. Sorotan sepanjang minggu lalu mencipta banyak kejayaan. Terima Kasih Pada cikgu Ismahanani dan rakan-rakannya. Teruskan usaha anda mengharumkan nama sekolah.

Pasukan Bola Sepak SKPT yang diketuai oleh Cikgu Mat Asli pula berjaya menempatkan diri ditempat kedua. Nasib tidak menyebalahi sekolah ini. Namun usaha murni Cikgu Mat, Cikgu Azam, Ustaz Zaidon dan semua guru akan diberi ganjaran yang setimpal. Jangan gusar, tahun depan pasukan bola pula akan menjadi johan.  

Tahniah, pada adik Amir Luqman dan Adriana dari kelas 6 Gemilang berjaya mencapai tahap Nilam. Tahniah pada Cikgu Azlina.

2 comments:

  1. Saya suka blog ni...Macam-macam info ada...Anda hebat tuan mejar..Good job.

    ReplyDelete
  2. Tahniah SKPT...anda hebat...BE THE BEST BEAT THE REST

    ReplyDelete